راتاراتا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

دنیای راتا

هشتمین سالگرد ازدواج من و همنفسم

1393/6/27 17:07
نویسنده : مامان لیلا
667 بازدید
اشتراک گذاری

هشت سال است که با همسری پاک تر از گل و زلالتر از آب زیر یک سقف زندگی میکنم و در کنار او خوشبختی را با تمام وجودم احساس کردم .او دقیقا همان نیمه گمشده من است که باید میامد تا من ..من بشوم و بدان با تمام وجودم دوستت دارم .

مرد ترین مرد زندگی من ..به خاطر تمام لحظات شادی که به منو پسرم بخشیدی سپاسگزاریم و تا ابدیت با تو خواهیم ماند ....و یک شب به یاد ماندنی و رمانتیکی را گذراندیم که خیلی خوش گذشت ..بوس

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان عسل 
2 مهر 93 0:04
سلام دوست عزیزچه پسلی نازی داری خداحفظش کنه همینطورهمسرت که خیلی دوسش داری امیدوارم سالهای سال کنارهم شادوسلامت باشینپیش ماهم بیاین خوشحال میشیم
مامان لیلا
پاسخ
سلام عزیزم مرسی از لطفت .شما هم دختر نازی دارید خدا برات نگهش داره .وبلاگت هم خیلی زیباست .عسل خاله عروسم میشی؟؟
مامان فیروزه
21 مهر 93 2:56
سلام عزیزم اتفاقی وبت رو دیدم خدا خونوادتو برات حفظ کنه گل پسرو ببوس یه سر به ما هم بزن بووووووووس سلام عزیزم مرسی از لطفت ...........