راتاراتا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

دنیای راتا

بابابزرگ ای کاش قبل رفتنت میدیدمت و بوست میکردم

1391/12/27 1:14
نویسنده : مامان لیلا
1,136 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

سلام پدر بزرگ اخه من تازه 31 ماهمه چقدر زود رفتی .............دوست دارم

خبردرگذشت(…پدربزرگ..)عزیز چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در

برابر

تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست خداوند قرین رحمتش فرمایدكه از دست ما بر مياد

فاتحه و صلوات براي آرامش و شادي روح اين بزرگوار...

خدايا به خانوادشون و بابای عزیزم صبری عظيم و طول عمري باعزت بده ...آمين...

 براي شادي روح اين پدر عزيز يك فاتحه  ميفرستيم ... ممنون

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نی نی قتو
22 اسفند 91 6:04
سلام مامان مهربون با طراحی تقویم سال 1392 همراه عکس کوچولوتون یه هدیه خوشگل برا سفره هفت سین و مهموناتون داشته باشین
مامی امیر حسین
22 اسفند 91 7:55
عزیزم میشه بگی چرا از پسرت دوریییییییییییییییییییییییییییی؟


سلام عزیزم ای کاش همه میتونستن غم غصه هاشونو بهم بگن و سبک بشن .فقط بدون من معلول جسمی حرکتی هستم و به خاطر اینکه نمیتونم خودم از پسرم نگه داری کنم خواهرم اونو روزی دو سه ساعت میاره پیشم تا ببینمش برام خیلی سخته خودت مادری میدونی وقتی بچه ادم زمین میخوره دوست داری سریع از جات بلند شی و بری و بلندش کنی و قربون صدقش بری یا وقتی بهت بگه مامانی پاشو بریم بازی چقدر سخته نتونی و حسرت یه دله سیر بغل کردنش تو دلم مونده مخصوصا ببینی با خاله ش راحتره و اونو به مادرش ترجیح میده واسه مادر سخته نتونه بچشو حموم کنه بدنشو لمس کنه وهزاران نتونستن های دیگه .دلتنگشم این بود دلیل دوری من و تنها عشقم
علیرضا جون
7 فروردین 92 21:01
خیلی دیدنی بود