راتاراتا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

دنیای راتا

دلم گرفته پسرم

1392/11/27 1:13
نویسنده : مامان لیلا
329 بازدید
اشتراک گذاری

دوست دارم

سلام ای گمشده ی روزهای گـُنگ من در تقویم خاطره ها . . .

هرکجا هستی باش!

دیگر مهم نیست . . . دیگر \"هیچ چیز\" برایم مهم نیست . . .

خوبی؟! خوبی ای خوب ترین ِ روزهـای خوبِ من؟! روزهای برباد رفته . . .

خوبی ای برباد رفته؟ از یاد رفته؟! هنوز در یادی . . .

در یادی و در باد میرقصی، شادی! و کم کم، رقصان رقصان محو میشوی . . .

نمیدانم!

نمیدانم، درصد ِ راستی ِ \"دوستت دارم\" هایت را نمیدانم! من هنوز نمیدانم

چرا شادی! هنوز نمیدانم چه کس، چه وقت و چرا اتفاق افتاد؟! . . .

نمیدانم چه شد و . . . و چه خواهد شد!

نمیدانم چه حالی داری حالا . . .

من هنوز \"خیلی\" چیزها را نمیدانم . . . اما . . . اما دیگر مهم نیست!

دیگر \"هیچ چیز\" برایم مهم نیست . . .

فقط \"یک چیز\" را خوب یادم می ماند! من \" دوستت دارم . . . \"

بگذریم . . . این نیز مهم نیست، مهم نبود برای تو و مهم نیست برای من.

تو که دیگر سهم من نیستی!

فرقی ندارد که باشی،باشم . . . مهم این است که هست و . . . هستید.

هستید و هستی من قربانی خوشی هایتان!

خوش باش ای تمامی ِ ناتمام های تمام نشدنی . . .

عاقبت یک روز ، یک وقت، بی وقت، یادم میکنی!

حال من هم خوب . . .(ب قول خودت مگرمیشود \"خوب باشی\" و خوب نباشم؟!)

مگر میشود \"باشد\" و بد باشی؟!

تازه فهمیده ام همه چیز میشود، حتی یک معجزه! حتی . . . یک فاجعه.

این تازگی ها خیلی خوب همه چیز را باورمیکنم!

سهم من از تو \"یک آرزو\" بود و دیگر هیچ . . .

(آرزومیکنم هیچ راه نجاتی نداشته باشی وقتی غرق در خوشبختی هستی!)

من در \"تو\" غرق شده بودم ای آرزوی تلخ! خوشبختی ِ فرجام به پوچی!

تو قاتل من هستی وقتی میـگـُذری . . .

و بـــــــــــاز نمیدانم مرا غرق درخود می دیدی یا نه؟!

مهم نیست . . . دیگر \"هیچ چیز\" برایم مهم نیست . . .

هنوز زندگی همان است برای من، همانگونه که \"مخفی\" بودی در همان زندگی!

در همین زندگی . . .

خداحافظ . . .

خداحافظ

پ.ن:چه خوش خیال بودی؛ چه خوش خیال بودم . . .

تو در خیال بی خبری ام، من در خیال عاشقانه هایی تک نفره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)