راتاراتا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

دنیای راتا

بردن آقاجون برای عمل

1391/1/28 2:26
نویسنده : مامان لیلا
217 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی میترسم پسرم دلم شور میزنه با اینکه میدونم خطرناک نیست اما ...نگران

بابا جونم همه زندگیمی وقتی به زندگی دیروزم امروزم فکر میکنم میبینم تو جه فداکارانه زندگیتو واسه ما گذاشتی از بهترین روزهای زندگیت به خاطر من گذشتی و من هیج وقت نتونستم ذره ای ار محبتاتو جبران کنم منو به خاطر همه بدیهام ببخش و میدونم خیلی روزها با حرفام دلت رو شکستم منو ببخش بابا دست خودم نیست دلم گرفته خودت......متفکر

خوب میدونی چرا امیدوارم زود زود خوب بشی وسایه تو و مامان تا اخر عمرم بالای سرم باشه

دل عشق تو هستم شبنمم باش     دلم دنیای زخمه مرحمم باش

زدرد بی کسی قلبم شکسته     به شهر بی کسی ها همدمم باش

 این هم عکس چهارماهگیت که علی اصغر شده بودی با اقاجون انداختی الهی مامان فدای اون لپات بشه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نگین مامان رادین
28 فروردین 91 2:58
سلام ایشاالله که حال بابای جونتون زود زود خوب میشه و سالم وتندرست میاد خونه .ایشاالله سایه پر مهر بابایی و مامان جونتون سالیان سال بالای سر شما باشه و شاهد قد کشیدن و موفقیت و خوشبختی شما و نوه گلشون باشند.


حسناسادات
28 فروردین 91 9:11
حسناجون تو مسابقه نی نی متفکر شرکت کرده. میشه بهش رای بدین؟ رای گیری از هفته اول اردیبهشت ماه شروع میشه. http://noruz1391.niniweblog.com