راتاراتا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

دنیای راتا

عشق مامان

1390/9/14 23:45
نویسنده : مامان لیلا
290 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان

دلبندم! در زندگی که پیش رو داری مفاهیم زیادی هست که با آنها آشنا خواهی شد. یکی از زیباترین شان عشق است که امیدوارم تا الان هم توانسته باشی باز بشناسی اش!

این حس عجیب همان گرمایی است که آفریدگارت هنگام روح بخشیدن به تو در دستان ملکوتی اش داشت و زمان در آغوش کشیدنت همچون بوسه ای در قلبت به ودیعه گذاشت تا روزی همچون گل در تو بشکفد.

پسرم! برای تو زندگی سراسر عشقی را آرزو می کنم. عشق به همه آنچه که لایق دوست داشتن است: خدایت، سرزمینت، مردم جهان، دنیای اطرافت، فرزندت و همسرت، پدر و مادرت.

پسرم بدون عقل عاشق نشو و بدون شناخت پیش نرو. دوست داشته باش ولی پیش از آنکه دوست بداری سر منشا عشقت را بشناس. اگر مسیرش صحیح بود اجازه بده این رود خروشان در آن جاری شود و به دریای عشق الهی بپیوندد، همان حسی که از ازل خمیره ات را سرشت. از آن بنوش اما بر حذر باش از عشق کور و از فرزند ناخلفش هوس...

ديگر اينكه پسرم،‌ نوشته هايم براي تو اگر به دل نشست بدان كه جز ازدلم سرچشمه نمي گيرد. اگر سخني گفته ام به آن عمل مي كنم و اگر نكته اي را گوشزد كرده ام، جز اين نبوده كه اول خودم در پي انجام آن باشم: خرما خورده منع خرما كي تواند كرد؟ نمي خواهمكه مو به مو تابع خواسته هاي من باشي! زندگي زماني زيباست كه خودت در پي كشف و ادراك آن برآيي. ولي بدان كه مادرت چگونه به جهان نگاه مي كند. براي شناخت همديگر بهدرك جهان بيني متقابل نيازمنديم... همچنين ممكن است اينپيش دانسته ها به روشي شهودي براي فهم دنيا به كارت بيايد!اگر از تو دريغش كنم، نمي توانم خودم را ببخشم!

عزیزم از اینکه کنارمی، غرق لذتم و از اینکه به سخنانم گوش می دهی بر خود می بالم. اگر نکته ای داری که بر آن بیفزایی سخت مشتاق شنیدنم! به امید روزی که با تو و پدرت به یکجا بهبحث بنشینیم عزیزم!

عشق مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)