راتاراتا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

دنیای راتا

چرا بی تابی میکنی ؟...مامان فدات شه

1390/9/14 23:29
نویسنده : مامان لیلا
302 بازدید
اشتراک گذاری

دوباره بی اشتها شدی عزیزم جز شیر هیچی نمیخوری خیلی نگرانتم بردمت دکتر برات ازمایش انگل نوشت خدا رو صد هزار شکر سالم بودی مامان فدای اون دستات بشه که وقتی دکتر آزمایشگاه خواست ازت خون بگیره گریه کردی و بابایی رو صدا زدی...بمیرم برات

خلاصه فهمیدم که گل پسر من داره دندون نهمش در میاد که انقدر بی قراره و هی گوشهاشو میکشه مبارکههههههههههه

عشق مامان زودتر خوب شو دارم دق میکنم وقتی غذا نمیخوری دلواپست میشمتموم زندگی من توهستی

راتا جون وقتی به آب میگی ما یا به شیر میگی مم بابایی ذوق میکنه و ادات رو در میاره

الان چند روزه که روی انگشتهای پات راه میری و چه ماهرانه فدات بشم دوست دارم عزیزم

دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)