راتاراتا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

دنیای راتا

حس زیبای مادری

1391/4/27 4:06
نویسنده : مامان لیلا
420 بازدید
اشتراک گذاری

 

راتا جون

چشمانم را میبندم تا دوریت را حس نکنم.

درد تو به جان خسته ام باد

پسر عزیزم

 تو عشق منی و من حاضرم به خاطر تو جونم رو بدم تا تو هیچ مشکلی نداشته باشی....من از خدا میخوام تا قدرتی بهم بده که بتونم همه کار برات بکنم.به خدا من خیلی دوست دارم تمام روزای سخت اما شیرینی که توی وجودم بودی رو به عشق اینکه بتونم همه کار واست بکنم گذروندم.من خیلی دوست دارم...فقط دارم خدا رو شکر میکنم که تو سلامتی و هیچ مشکلی نداری...خیلی شیرین شدی...من و بابا دوست داریم بخوریمت.همش انگشت اشاره ی دو تا دستت توی دهنته.تازگی ها با خودت حرف میزنی....من و بابا خیلی دوست داریم و هر دومون سلامتی و خنده هاتو میخواهیم.همیشه بخند.همیشه

خدای من خدای مهربونم.به خاطر همه چی ازت ممنونم.مرسی که منو مادر کردی و حسین رو پدر.و این فرشته کوچولو رو بهمون بخشیدی.همیشه شکرت رو میگم.همیشه سپاسگزارتم.خدایا دل همه ی اونایی که منتظر فرزند هستن رو شاد کن.خدایا شادی ما دل هیچکس رو نشکنه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)